Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oefeningen in wit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oefeningen in wit

    Enkele foto's van de afgelopen week van bij ons hier in de buurt. Commentaar?





    Beauty need only be a whisper
    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

  • #2
    Re: Oefeningen in wit

    Nr1 is prachtig ,nr 3 is minder en nr2 is overbelicht mijn gedacht
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Oefeningen in wit

      apparte reeks, de eerste voor mij.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Oefeningen in wit

        Vind 3 net machtig, crop hem vierkant zonder bodem en lucht, en je hebt een impressionistisch schilderij !

        Comment


        • #5
          Re: Oefeningen in wit

          De eerste is wel een heel moeilijke oefening in wit: Door de lichtval op de achterste bomen hebben die een gouden schijn terwijl die in de voorgrond door de schaduw erg koud zijn.

          De 2e is me een beetje te wit: Door de mist mist deze contrast tussen bomen en lucht.

          Voor de laatste volg ik (deels) picasso: met iets minder wei onderaan is die geweldig mooi wit.

          Groetjes,
          Philip
          Canon eos 600D : Canon EF-S 10-22mm f 3.5-4.5 USM : Canon EF 24-70mm f 4 L IS USM : Canon EF 70-200mm f 4 L

          Comment


          • #6
            Re: Oefeningen in wit

            ... nr2 is overbelicht mijn gedacht
            Zeker en vast niet. De foto is genomen in RAW-formaat en bij de bewerking heb ik bewust de helderheid opgedreven tot het maximum, maar "uitgebrand" is er niks. De bedoeling was juist dat als je van links naar rechts kijkt alles naar wit evolueert.
            Beauty need only be a whisper
            Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

            Comment


            • #7
              Re: Oefeningen in wit

              Ik vind 3 de meest geslaagde. Heel mooi hoe die ene boom zo afsteekt tegen de rest.
              Op mijn scherm lijkt het net alsof bij no1 een blauwe waas hangt. (kan aan mijn scherm liggen)

              Mooie shots en goede oefening

              Groet
              MadMax.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Oefeningen in wit

                Allemaal bedankt voor jullie commentaar.
                Beauty need only be a whisper
                Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

                Comment

                Working...
                X