Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daar bij die molen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Daar bij die molen...

    daar wil ik wonen...






    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

  • #2
    Re: Daar bij die molen...

    ha ha ..... mooie tegengekomen op je route ze staan er prachtig op met dat winters licht

    Comment


    • #3
      Re: Daar bij die molen...

      1 is imho niet helemaal scherp, 2 is prachtig.

      Roevca

      Comment


      • #4
        Re: Daar bij die molen...

        Aha iemand uit mijn buurt; deze molens lijken sterk op deze van herzele
        Mooi vastgelegd
        -flickr-

        Comment


        • #5
          Re: Daar bij die molen...

          Toen ik deze post zag vroeg ik mij al af waar mijn reactie gebleven was. Maar die stond in een andere post, met net dezelfde molens.
          tijdens mijn dakpannenjacht maandagvoormiddag kwam ik deze molens tegen in de buurt van Herzele in Woubrechtegem


          Het betreft dus molen Ter Rijs en molen Ter Rullegem. Herzele rules!

          Smt.
          Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Daar bij die molen...

            Eerste kan idd wat scherper. Tweede is een mooie! Compo !!

            Grtz,Fabienne.
            Zet geen rode strepen onder fouten, maar groene strepen onder wat goed is.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment


            • #7
              Re: Daar bij die molen...

              alle twee wel mooi; als de eerste net zo scherp zou zijn als de tweede opname.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Daar bij die molen...

                Oorspronkelijk geplaatst door F@bke
                Eerste kan idd wat scherper. Tweede is een mooie! Compo !!

                Grtz,Fabienne.
                Zet geen rode strepen onder fouten, maar groene strepen onder wat goed is.
                Ja die scherpte begrijp ik niet goed met een 24mm op 1/200 wel uit de vrije hand maar toch.... Linkse achtergrond wel wat "verdoezeld" maar dat kan de oorzaak niet zijn...
                Lijkt mij toch geen bewegingsonscherpte? Dus eens verder uittesten!
                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                BD0290BE

                Comment


                • #9
                  Re: Daar bij die molen...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
                  Ja die scherpte begrijp ik niet goed met een 24mm op 1/200 wel uit de vrije hand maar toch.... Linkse achtergrond wel wat "verdoezeld" maar dat kan de oorzaak niet zijn...
                  Lijkt mij toch geen bewegingsonscherpte? Dus eens verder uittesten!
                  Moest ik van jou zijn zou ik de lens niet gebruiken op 24 mm, enkel op 12 en tussen 12 en 20 mm , maar voor alle zekerheid eens grondig testen.
                  Veel niet merkgebonden lenzen hebben een verschillende kwaliteit op een andere body ( Canon - Nikon )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Daar bij die molen...

                    Ja die eerste als compo prima en de scherpte ietje minder.

                    De tweede is dan voor mij

                    Comment


                    • #11
                      Re: Daar bij die molen...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Roevca
                      1 is imho niet helemaal scherp, 2 is prachtig.

                      Roevca
                      ik heb de neiging hiermee akkoord te gaan 2 is idd zeer geslaagd!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Daar bij die molen...

                        @Summit en temmermb

                        bedankt voor de reactie en als jullie van de streek zijn stuur eens een PM
                        Steeds handig om iemand uit eigen streek hier te leren kennen....
                        Ben zelf van Zonnegem
                        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                        BD0290BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Daar bij die molen...

                          Was er toch niet gerust in en daarom toch een andere opname op hetzelfde momement opgediepd, meen dat deze toch wat scherper is ...oef...ook op 24mm...'t zal dus toch aan de fotograaf liggen zeker

                          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                          BD0290BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Daar bij die molen...

                            jaaaaaaaaaa veel beter, maar nu een beetje uitleg hé, wat was je aan het doen om ons zo om de tuin te leiden , tja die AF had last van de kou zeker ( nee serieus nu .... je batterij probleem ....de fotograaf had er niets mee te zien mijn gedacht)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Daar bij die molen...

                              Niks om te tuin te leiden....
                              toestel stond op dat moment in continu opname en het was de tweede opname...misschien kon de autofocus op dat moment niet volgen?
                              dus maar een opname genomen ook in 24mm maar net ervoor of erachter vanuit een ietwat ander standpunt...blijkbaar toch niets mis met de lens ...maar zal dat nog wel eens grondig testen....
                              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                              BD0290BE

                              Comment

                              Working...
                              X