Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toscane

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toscane

    Toscane september 2005... (heb al zin om terug te gaan...)







    Album staat hier:

    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

  • #2
    Re: Toscane

    Schoon landschap, maar op de laatste zit precies wat kleurzeem.
    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

    Comment


    • #3
      Re: Toscane

      kan mij voorstellen dat je terug wil, tis mooi daar zo te zien en heel mooi vastgelegd.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Toscane

        Oorspronkelijk geplaatst door Paul C
        Schoon landschap, maar op de laatste zit precies wat kleurzeem.
        Ik heb het ook gezien, zal de raw eens nakijken... het is precies of de lucht rechts roder is en links groener... Kan ook zijn dat m'n graduele grijsfilter niet neutraal genoeg is, Cokin filtertjes kennende... Hij zat er bij deze op en ik denk niet helemaal recht, iets meer naar rechts...
        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

        Comment


        • #5
          Re: Toscane

          Mooie serie Wim.Vooral de eerste
          Maar ik verdenk je toch van wat sadistische trekjes om op een vriesdag als vandaag dergelijke zonnige foto's te posten
          Nikon D70s °°°°° BD0517BE

          "Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi

          Comment


          • #6
            Re: Toscane

            Even stiekum op je site gekeken. Ben ook een Toscane liefhebber. Vooral San Gimignano is een goede plek om foto's te maken.
            Alleen heb je er één probleem bij erg warm weer, een hittewaas die in de valeien blijft hangen.
            http://www.fotohans.eu

            Comment


            • #7
              Re: Toscane

              Prachtige foto en dito album Een heel mooie streek die ook nog op mijn verlanglijstje staat
              Een kleine opmerking voor de foto's met gebouwen ... een beetje het perspectief corrigeren. Nu gaan ze wel heel schuin naar boven.
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: Toscane

                Mooi ! ! !
                Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

                Comment


                • #9
                  Re: Toscane

                  Mooie reportage.

                  Kan me inderdaad voorstellen dat je zin hebt om terug te gaan, het is daar prachtig.


                  Groetjes
                  Bart.
                  Canon EOS 300D met BG-E1 | Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM | Sigma 24-70mm F2.8 EX DG| Sigma APO 135-400mm F4.5-5.6 | alles in een Lowepro Mini Trekker Classic

                  Comment


                  • #10
                    Re: Toscane

                    Hele mooie, Wim! Ook in je album staan hele mooie plaatjes!

                    Grtz,Fabienne.
                    Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
                    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                    The name of the game is to fill the frame!
                    http://Fabke.fotopic.net

                    Comment


                    • #11
                      Re: Toscane

                      Kan me best voorstellen dat je dat wilt. Zou ik ook willen na het zien van het heerlijke landschap, maar vooral het zonnetje

                      Groet
                      MadMax.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Toscane

                        Oorspronkelijk geplaatst door vicky
                        Prachtige foto en dito album Een heel mooie streek die ook nog op mijn verlanglijstje staat
                        Een kleine opmerking voor de foto's met gebouwen ... een beetje het perspectief corrigeren. Nu gaan ze wel heel schuin naar boven.
                        Goed gezien... zal er eens op letten bij het bijwerken... is idd zo als je er op let... De meeste zijn op 22mm (35mm eq.) genomen en dan moet je al vlug de camera omhoog richten om niet teveel onnodige grond mee te hebben...

                        Erg warm krijg ik het toch niet bij dit album, het was er eind september ongeveer 20-24°... maar zo'n prachtige streek en nog zoveel te zien (ben nog maar 2x geweest)
                        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                        Comment


                        • #13
                          Re: Toscane

                          Ik droomde dat ik van de zomer in Toscane ben gaan wonen. Op
                          een dorpsplein waar ik niemand ken, nabij een pomp. Het dorpje
                          ligt veel hoger dan de vallei.
                          Een naam heb ik er nog niet voor.
                          Maar ’s avonds wil ik op het erf zitten van mijn boerderij, er staan
                          oleanders in potten voor het venster. Iemand verteld een verhaal
                          van te lang geleden. In de verte blaft een hond.
                          Want eens, lang geleden, is mijn vader hier kind geweest, op een
                          van die lange hellingen met onafzienbare wijngaarden.
                          Hier zou zijn moeder zijn bevallen met de hulp van 2 oude, blinde
                          vrouwen. Daarna hebben ze hem in een wijnmand het dorpsplein
                          rondgedragen en hem aan een pomp gedoopt.
                          Er komt mij van alles door de geest bij het zien van deze prachtige
                          foto’s. En soms denk ik: dat land was ik voordat ik geboren ben en
                          ooit zal ik het terug zijn.
                          Voor een handjevol meer prenten....

                          Comment


                          • #14
                            Re: Toscane

                            Mooie reeks, geeft een zomer gevoel en in deze tijd kunnen we dat wel gebruiken.
                            Groeten Omega.

                            www.digiwaart.nl

                            Comment

                            Working...
                            X