Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon cp995

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon cp995

    Yessss !!!!
    Eindelijk is het zover, m'n Nikon is vandaag aan de deur beland...
    Vanavond even alles opladen en er dan morgen tegenaan !!!

    Gaetan


  • #2
    Proficiat, met de nieuwe aanwinst, ik hoop dat je der veel plezier mag aan beleven, ik heb zelf nog een 990 en dat was toen al een heel tof toestel maar in de digitale fotografie gaat het er snel aan toe.

    Met Vriendelijke groeten
    Jeff Ceuppens
    jeff.ceuppens@skynet.be
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Proficiat Gaetan,

      Je zal er heel gelukkig mee zijn. Laat wel eens enkele foto's zien. Ik ben benieuwd.


      Met vriendelijke groeten.

      Skitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Hallo Gaetan ,

        Congratulations !
        En zeggen dat je wijsvinger nog niet weet wat hem te wachten te staat !
        Welkom bij de ' trigger slaves ' en veel plezier met de nieuwe Nikon !

        Met vriendelijke groeten ,

        Danny



        To live to serve .

        Comment


        • #5
          Bedankt iedereen, van het moment dat ik een paar foto's getrokken heb zal ik ze zeker eens delen met jullie, eerst nog wat oefenen hé !!

          mvg. Gaetan

          Comment


          • #6
            JA. Zo is dat.

            Wheelie heeft groot gelijk.

            Als ik nog met "filmkens" werkte dacht ik bij ieder foto : weer 30 frank.

            Voordat ik mijn digitale camera had was ik verwonderd dat bvb. Jaja zoveel honderden, zelfs duizenden foto's maakte.

            Bij de aankoop van mij camera dacht ik : een geheugenkaart van 64Mb is meer dan genoeg voor mij.

            Welnu : Als Wheelie ons bij de "Trigger Slaves" indeelt heeft hij groot gelijk. Een van de voordelen van de digitale camera is dat je , zonder aan die 30 frank te denken, zoveel foto's kan maken als je wil. Je kan het resultaat onmiddellijk beoordelen...... en (soms...) slecht vinden. (En dus deleten, kost niks...).

            Ik ondervind dat ik meer "risico's" neem bij het maken van een foto, kost toch niets. Ik heb dan ook veel "slechte" foto's. Technisch misschien goed (denk ik toch), maar niet naar mijn smaak. (En soms omgekeerd : technisch "slechte" fotos die ik toch mooi vind...)

            Ik geef dus grif toe dat ik bij de aankoop van mijn eerste (?) camera "te zuinig" geweest ben op Card geheugen.....

            Een goede raad voor beginnelingen : wees niet zuinig op geheugenkaarten. Ik pleit hier niet specifiek voor kaarten met veel geheugen, wel voor VEEL geheugen, tout court. Eventueel met meerdere kaarten..... en een extra batterij.

            Digitaal is een wondere wereld.





            Met vriendelijke groeten.

            Skitch

            Edited by - aspherix on 29 June 2001 22:25:04
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #7
              Over geheugen gesproken, ik heb hier een site waar de 1gb Microdrive verkocht wordt voor 330 dollar(+ verzendingskosten) !!
              Ze shippen ook naar België !
              http://biz.guidesmart.com/technology/globalnetcomputercom/store.asp?p=3888

              mvg. Gaetan

              Comment

              Working...
              X