Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AGFA CL 18 of Trust FamilyC@m 300 Digital Movie?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AGFA CL 18 of Trust FamilyC@m 300 Digital Movie?

    Hallo,

    Deze week doet zowel Makro als Carrefour een digitale camera in promotie.
    Bij Makro is het 1 van Trust media, een nieuw model volgens de site van
    trust (8 mb opslag). prijs: 5000 fr. Bij Carrefour verkopen ze AGFA CL 18
    voor 4000 fr (2mb opslag).
    Wie heeft deze camera's al gebruikt? mag ik "kwaliteit" verwachten of is het
    weggesmeten geld?
    ik ben volledig leek en het is de bedoeling om maar af en toe een foto'tje te trekken dus top-kwaliteit hoeft ook niet, zolang het allemaal geen paarse foto's zijn (naar ik heb gehoord vaak voorkomend?).



  • #2
    Alle waar naar zijn geld voor zo'n bedrag kan je niet véél verwachten. De trust ken ik niet, de Agfa wel, en die is bedoeld als webcam, zijnde een resolutie van 640X480, daar mag je geen foto's groter dan 6X9 van maken op de printer. Als instapmodel de dag van tegenwoordig zou ik opteren voor een min resolitie van 2.1 megapixel Ook zeer belangrijk een verwisselbaar geheugen (liefst CompactFlash) maar zeker verwisselbaar , dat is niet het geval voor de Agfa. Wacht nog even en koop iets beter je zal er later blij om zijn.

    Met Vriendelijke groeten
    Jeff Ceuppens
    jeff.ceuppens@skynet.be
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment

    Working...
    X