Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's op cd?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's op cd?

    Howdies,
    Als ik vragen mag, hoe zetten jullie je foto's op cd? Gewoon de jpg'kes? Of met een progje dat bv ook nog een slideshow geeft (bij easy cd creator zit zoiets, en het werkt nog ook...lol)?
    With kind regards,

    Pierre



  • #2
    Hallo,

    ik save normaal de jpeg's onder een bepaalde map met het gebruik van CD direct maar zonder de slideshow ik werk vanuit de verkenner van windows, met een kaartlezr op de pc, en kopieer alles naar de CR-ROM. Onbewerkt, gewoon een kopie van de originele bestanden van de geheugenkaart.

    Met Vriendelijke groeten
    Jeff Ceuppens
    jeff.ceuppens@skynet.be
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Hallo Pierre,

      Ik zet de originele files gewoon op een CD-R, nooit op een CD-RW. De gewone CD is iets betrouwbaarder dan de CD-RW, vandaar ...

      Jaja
      webmaster Belgium Digital

      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Als je winoncd3.8 poweredition gebruikt om
        een foto album te maken, kan je deze ook op tv bekijken via een DVD speler.Betere kwaliteit dan via de camera op tv aan gesloten.De cd werkt ook op pc als een internet browser.Slideschow met of zonder muziek is ook mogelijk met dit programma.

        BILLY D

        Comment


        • #5
          Hallo, Billy
          een vraagje hoe reageerd de pc als er een DVD speler is ingebouwd, geeft die dan ook de slideshow weer?


          Met Vriendelijke groeten
          Jeff Ceuppens
          jeff.ceuppens@skynet.be
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            als je een software dvd player geinstallerd hebt die met een numeriek klavier werkt voor track en menu keuze werkt het als bij de hardware player.In het ander geval kun je de vcd.exe op de cd runen waardoor een vcd speler open die alle functies van de fotocd
            aankan(menus voor directe selectie van album en foto , slideshow met of zonder achtergrond muziek)
            bij trage pc dubbel klikt men op de html file
            waardoor de fotos in internet style met menus te selecteren zijn.

            Hoop daarmee je vraag te beantwoorden.
            Groeten,BILLY

            Comment

            Working...
            X