Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eagle Eye Telelens

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eagle Eye Telelens

    Ik ben op zoek naar een Eagle Eye Telelens 5x ... waar kan ik die vinden (in een winkel in België of online shop). Met dank.


  • #2
    Volgens mij kan je ze op hun eigen website bestellen.
    http://www.eagleeyeuk.com/

    mvg.
    Gaetan

    Comment


    • #3
      Hallo BK ,

      Ik wil je er even op wijzen dat teleconverters ( geen echte telelenzen ) van zeer uitlopende kwaliteit zijn . De meesten vertonen vignetering en chromatische aberratie . Je zegt niet voor welke camera je deze bestemt maar er zijn 2 echt goede teleconverters op de markt : de Olympus B300 met een vergrotingfactor van 1.7 en de Tiffen x 2 . De bedoeling is te vermijden dat je echt ontgoocheling tegemoet gaat met
      converters van mindere kwaliteit . En , hoe groter de vergrotingsfaktor , hoe groter de mogelijke afbraak van het beeld .

      Beste groetjes ,

      Danny


      Ik ben op zoek naar een Eagle Eye Telelens 5x ... waar kan ik die vinden (in een winkel in België of online shop). Met dank.


      To live to serve .

      Comment


      • #4
        Hoi Danny,

        Bedankt voor je reactie. Ik had inderdaad niet veel informatie over mijn toestel zelf gegeven. Ik gebruik nu de Olympus C3000Zoom waarover ik trouwens zeer tevreden ben. De kleuren zijn echt waarheidsgetrouw.
        Ik heb een Olympus B300 lens , maar zocht toch nog iets 'zwaarder'. Ik had in sommige reviews gelezen dat die Eagle Eye (zelfs samen met de B300) prachtige resultaten gaven? Over Tiffen was men minder enthousiast...

        Mvg, -BK-

        Comment

        Working...
        X