Nog eventjes bedanken...
@ Digipics : bedankt voor je reply. Wat je printtijd betreft, overdrijf je wel een beetje

. Maar dat neemt niet weg dat deze printer inderdaad als behoorlijk traag omschreven wordt, zeker in vergelijk met de Canonprinters. Als produktieprinter niet goed genoeg, maar voor mijn beperkte oplages speelt dit echter geen rol.
Het minder goed printen op hoogglans stoort mij niet echt. De meeste afdrukken komen achter glas, in een portfolio of een album. Trouwens die hoogglansfoto's zijn soms echt storend. Er is altijd wel een plaats op je afdruk waar het licht te fel weerkaatst en dat irriteert...
@ MacTheKnife : langs deze weg wil ik je bedanken voor je vriendelijke mail en het bijhorende sympathiek voorstel. Ik ga er echter niet op in, vanavond of morgen bestel ik...
Thanks !
@ Roadie : 'k ben echt blij dat ik nog eens iets van je hoor. Ik mis je humor (en je beelden) ! Ik heb ook overwogen om mijn beelden te laten afdrukken via Photobox of dergelijke... Maar ik hou er zo van om mijn beelden langzaam uit de printer te zien rollen... Dat is spannend... Dus gaan slapen wanneer iets aan het het uitprinten is... forget it
@ jan (jamona) : Sorry, als ik je op een of andere manier heb gestoord. Het typeert je dat je mijn eerdere vraag over deze printer (toch al een tijdje geleden) nog herinnert. Ik herinner mij ook nog je onderbouwd antwoord en ik dacht je daar ook voor bedankt te hebben (dat probeer ik toch altijd). O.a. jouw reply heeft mij toen doen besluiten om verder uit kijken naar deze printer. Maar ik kan begrijpen als je door het herhalen van dit topic eventjes geïrriteerd bent. No offence !
@ jan (tout-court) : Een twijfelaar ? Ik zou eerder zeggen : "nen tragen".

Ik heb echt heel weinig tijd voor mijn hobby (slechts enkele avonden in de week) en dan nog dikwijls na 22 uur. En ik weet graag wat ik koop - dat is trouwens een deel van het plezier !!!
Maar juicht volkeren der aarde - jullie zijn van mijn gezaag vanaf : IK GA EM KOPEN
Dus allen : bedankt om deelachtig te willen zijn in mijn (trage

) besluitvorming...
Greetz, Kariboe
P.S. Waarom kan ik nooit eens iets 'kort' zeggen