Los bericht bekijken
  #10 (permalink)  
Oud 4 december 2008, 12:26
polleke_cgc's schermafbeelding
polleke_cgc polleke_cgc is offline
Member

Standaard Re: Vanaf 1 december: 150 euro ipv 22 euro belastingvrij invoeren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
Leonidas,

dit is een totaal andere discussie. Om toch op je reactie te reageren: de sociale zekerheid is daar inderdaad minder, maar de gezondheidszorg, infrastructuur en scholing is daar meer dan uitstekend. Laat ik het zo zeggen: in die landen krijg ik per betaalde euro belasting meer terug dan hier.....Jammer dat ik de taal daar niet spreekt, behalve Engels (alleen deze taal is daar helaas niet voldoende, liefst ook cantonees en mandarijn), anders was ik allang daar naar toe verhuisd. Wie daar hard werkt, plukt daar ook de vruchten van. Niks op tegen toch ? We beginnen af te wijken.........

Beter dan hier ? Mijn moeder heeft onlangs haar 3e pacemaker laten "inplanten". Dat ding moet ergens een 4000 € kosten, Mijn zus moet maandelijks voor een bedrag van een 900€ inspuitingen toedienen.

Je mag eens 2 keer raden hoeveel ze hiervoor effectief betalen...
België is nog zo slecht niet hoor... Hier is zowat iedereen verzekerd. NIet dat het niet duurder wordt. Maar ik zou er echt niets op tegen hebben, dat meerverdieners meer betalen, en echte armen niets. En nee : ik ben niet arm .

Polleke
Met citaat reageren