Discussie: D3X 1 december
Los bericht bekijken
  #111 (permalink)  
Oud 3 december 2008, 15:28
RDB's schermafbeelding
RDB RDB is offline
Member

Standaard Re: D3X 1 december

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
Bovendien is de 5DII geen pro toestel voor mij maar gericht op het middenveld. En dit middenveld moet nu wel de duurste lenzen gaan kopen ...
Bovendien hadden ze in de 5DII beter kunnen werken aan een betere AF dan er foefkes als video in te stoppen...
Sorry maar dit is een beetje larie in m’n ogen, iemand die naar een FF wil gaan zal er ook niet tegen op zien om deftige lenzen te kopen ook, anders kan je net zo goed blijven werken met een cropcamera ( net alsof die tegenwoordig geen degelijke foto meer kunnen maken… ) om nog maar te zwijgen of ie nu pro is of niet pro, t' zijn de foto's die tellen bij mij...
Dat die 5DII teveel pixels zou hebben dat noem ik een lachertje, had ie er maar 16mio gehad dan waren er hier nu zeker aan het mekkeren dat het er te weinig waren… Bij de lancering van de eerste 5D mekkerden er hier ook zo veel, nu 4 jaar later zullen die mannen moeten toegeven dat dit toch een camera was die de toon heeft gezet in FF land, mocht de 5D er niet geweest zijn dan betwijfel ik ten zeerste of onze Nikon vrienden nu al een betaalbare FF cam zouden gehad hebben…