Los bericht bekijken
  #8 (permalink)  
Oud 23 november 2008, 17:26
Elmo60's schermafbeelding
Elmo60 Elmo60 is offline
Junior Member

Standaard Re: Ebay aankoop Domke F2 (probleempje)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janvansina Bekijk bericht
Met alle respect maar dit kun je dus voorhebben met die oh toch zo goedkope spullen uit Hong Kong!! Ik verkoop regelmatig 2dehands materiaal op 2dehands.be en kapaza en dan zeggen er veel.......... Uw prijs is nogal hoog en op Ebay kan je ze nieuw veel goedkoper krijgen uit Hong Kong. Awel mijn antwoord daarop is dan ..... koop ze in Hong Kong..... Veel succes en hopelijk wordt je niet int zak gezet.........
Ik ben eigenlijk is heel tevreden dat er een gedupeerde zo eerlijk is om hiervoor uit te komen.
Kwaliteit heeft nu eenmaal een prijs....
Mvg
Jan

Btw ik verkoop nog een lowepro 5aw zo goed als nieuw en geen namaak! ;-)
Jan,
Er wordt geadverteerd met ORIGINEEL Domke dan mag je toch ook aannemen dat er Domke kwaliteit geleverd wordt.
Ja ik was op een koopje uit en dat wil niet zeggen dat de verkoper dan maar verder niets van zich hoeft te laten horen of iets te leveren wat stuk is hij verkoopt toch ORIGINEEL Domke voor die prijs??
Dit is de eerste keer pas voor mij dat er iets niet inorde is met een bestelling.
Ik wacht nog tot morgen en hoor ik niets dan neem ik contact op met ebay.
gr.
Elmo