Re: Herfst op het soldaten kerkhof Vladslo
Thanks, dat stukje van het hoofd was echter de bedoeling. Ik wilde niet alles braafjes croppen en zo wat meer aandacht trekken naar de oogkassen.
Dat van die tas is natuurlijk een ongelukje. Ik had de reflex om het onmiddellijk weg te clonen maar heb het dan zo gelaten.
Ik kan het nog altijd later wegclonen of ik kan gewoon een nieuwe foto nemen.
Die tas heeft voor mij een speciale betekenis en meer bepaald wat er in zit.
Een tijdje geleden heb ik een Bronica S2 gevonden in een tweedehandszaak voor 75€.
Ik heb er uren plezier aan beleefd aan het oppoetsen en het uitzoeken van de werking. Het wondermooie en loodzware toestel lijkt 100% inorde.
Dat begon langzaam het idee op te komen om eens een filmpje in te stoppen. En ja hoor, in Antwerpen vond ik een Zw/wit filmpje 120 rolfilm 12 exp 125 Iso.
Dus raad eens wat erin de tas zat. Glunder !!!, mijn Bronica. Ik heb 6 foto's genomen en volgend weekend neem ik nog eens 6 ergens anders.
Voor hetzelfde geld wordt het allemaal niets, maar wie weet. Ik heb al tonnen plezier gehad met laden van de rolfilm, het berekenen van de belichting / sluitertijd , het bepalen van de compositie (geen zoom en het beeld in de viewer is in spiegelbeeld " en het afgaan van de sluiter. Net een kleine explosie.
Wordt mss vervolgd.
Laatst gewijzigd door Giat105; 17 november 2008 om 22:54
|