Los bericht bekijken
  #7 (permalink)  
Oud 7 oktober 2008, 20:51
Mrc's schermafbeelding
Mrc Mrc is offline
Junior Member

Standaard Re: vraagje omtrent studio apparatuur

Ten eerste bedankt voor de antwoorden die ik heb gekregen, waar ik al eigenlijk een beetje van uit ging: het is puur een kwestie van de locatie die je wilt gebruiken en hoe je een bepaalde opname/portret studio wilt belichten.
Ik heb deze vraag gesteld omdat ik namelijk gisteren een standaard binnen heb gekregen die gebruikt word voor een softbox en niet voor zoals ik eigenlijk wilde hebben een flitsstandaard... beetje te snel online besteld kun je wel stellen..
Ik ga nu donderdag naar de winkel toe en zal mij daar goed laten informeren, wat mijn bedoeling is is om portretten te maken van kennissen voornamelijk in hun thuis situatie, wat een groot voorbeeld van mij is en wat ik waarschijnlijk nooit zal halen is de belichting die Erwin olaf bewerkstelligt zie deze site van hem: http://www.erwinolaf.com/ en dan vooral de serie "grief" en "grief portrait" zo ontzettend mooi hoe hij de mensen vastlegt, ik denk er serieus aan om een curcus te gaan volgen omdat ik met zoveel vragen zit en wil samenwerken met mensen die mij verder kunnen helpen.
Bedankt nogmaals en ik laat zeker even weten wat het uiteindelijk is geworden.

Groet,Marco.
Met citaat reageren