Los bericht bekijken
  #13 (permalink)  
Oud 27 september 2008, 06:28
LamboCars is lid van de Belgiumdigital VZW
LamboCars LamboCars is offline
Moderator

Standaard Re: Laptopshop.be horrorverhaal

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TommyG Bekijk bericht
Zeven dagen afkoelingsperiode
Bij Laptopshop.be kunt u een artikel zonder boete en zonder opgaaf van motief binnen zeven werkdagen na ontvangst ruilen of retourneren, volgens het recht op verzaking. Het is wel van belang dat het product compleet en ongebruikt is en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.
Heb dit ook eens geprobeerd met een aankoop ... de verkoper en de manager kwamen doodleuk af met : 'ja meneer, maar U hebt de plakband opengesneden, dan is de verpakking beschadigd en kunnen we dus niet meer ruilen' ikke serieus van mijnen tak gemaakt (en er was redelijk wat volk in de winkel) en ze hebben na 30 minuten razen toch geruild hoor (weliswaar naar een duurder item maar dat was ook mijn keuze, dit terzijde)

Niet laten doen, dat Acer geen doa procedure heeft is uw probleem niet, dat is een probleem van de winkel, die moet hem maar laten herstellen en u een nieuwe meegeven, je hebt tenslotte niet ter plaatse in de winkel gekocht, maar online, dan gelden andere wetten.

Mark
Met citaat reageren