Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jdm
Sorry, maar dit zijn geen vista problemen. En laat het door een mac gebruiker gezegd zijn !!!!
Wat jij probeert te doen, is printers te installeren op een smb share, door middel van point en klik.
uw printers staan op een xp in share, op die xp staan logischer wijze xp drivers geinstalleerd !. Als die andere xp zich met die share verbind, kan hij via point en klik ook die xp drivers overnemen (die xp gaat ook in zijn eigen database niet zoeken of hij die drivers heeft, die neemt die drivers over van die andere pc !!!!!).... voila, dat is hetgene wat hier gebeurt. Nu probeer jij met een nieuwer operating systeem, op een ouder operating system drivers te gaan halen. Vrij logisch dat dit niet lukt (want die xp drivers werken niet op vista), en daarom dat vista achter de gepaste drivers zit te vragen.
Sorry nete dat ik het moet zeggen, maar je zit zonder kennis van zaken op vista te kakken zoals 90% op het internet zit te doen. Alle problemen die ik tot nu toe van u gezien hebben zitten tussen keyboard and chair gesitueerd. En ik ben geen vista aanhanger, deze tekst wordt hier op leopard getypt, en om mijn portable hiernaast staat mandriva te draaien. Maar vista moet geen probleem verweten worden, die niet aan vista liggen 
|
Het wordt tijd dat men die drivers afschaft of tenminste zoekt naar
andere oplossingen.
Zoveel besturingen en zoveel drivers waarbij drivers zelfs verschillen binnen
hezelfde principe van een OS.
Het zou ook economische voordelen brengen.
Excuseer mijn vergelijking maar minder begaafde gebruikers zouden
minder moeilijkheden ondervinden bij de installatie van een toestel.